logo
  • Anticamera
    022 44-11-85
  • Informații
    022 43-85-15
  • Pacienta O. aduce sincere mulțumiri colectivului medical al secției Boli Interne №2, în special dlui Mihail Lupan, șef secție, dnei Lidia Cojocari, asistentă medicală superioară și dnei Tatiana Harghel, medic curant.

    Acum un an am avut parte de un tratament bun în această secție. Soarta însă a hotărât din nou să fiu spitalizată în această secție, atunci când am fost adusă cu ambulanța. S-a schimbat doar un singur lucru, condițiile din secție.  După reparație, totul strălucește: lămpi de cuarț instalate în saloane, produse de igienă, tacâmuri pentru pacienți la mese și multe altele. Toate acestea ne bucură, precum și persoanele care muncesc în această secție.
    Imediat cum am fost internată, din nou l-am văzut pe dl Mihai Lupan, șeful secției și pe dna Lidia Cojocari, asistenta superioară. Acești oameni au dat dovadă de multă corectitudine și sprijin, au făcut ceea ce aveam  nevoie: ”Totul va fi bine, nu vă faceți griji, mai ales acum.” Aceasta într-adevăr m-a liniștit. Tratează cu cuvântul, cu atitudinea, prețuiesc acest gest.
    În salonul 632, am fost examinată de dna Tatiana Harghel, medic internist și un medic rezident. Mă simțeam foarte prost, însă imediat am realizat că este un doctor bun. M-a tratat cu multă bunăvoință și grijă. Într-o perioadă scurtă de timp a fost făcută perfuzia, apoi dna Tatiana Harghel  a măsurat presiunea arterială, iar rezultatul eforturilor sale au fost evidente. Criza a fost depășită, iar  starea mea de sănătate a devenit mai bună.
    În perioada în care m-am aflat în această secție, am simțit  nu numai atitudinea medicului curant, dar, de asemenea și activitatea asistentelor medicale – mâinile lor calificate pun perfuzii, ajută pacienților să efectueze prescripțiile medicului. Sunteți bravo!!!
    Nu pot ca să nu remarc și activitatea bucătăriei. Ne întreabă întotdeauna dacă am reușit să mâncăm. În cazul în care pacientul face perfuzie, bucatele sunt aduse în salon, acest fapt vorbind despre atitudinea grijulie față de pacienți.
    Vreau să aduc un mesaj de recunoștință și apreciere tuturor.
    Cu respect, O.

     

Dezvoltat WEB-SOLUTION GROUP